Wat doe ik?
Ik toon je de weg
Ik inspireer je
Ik prikkel je met moderne perspectieven op leiderschap, samenwerken en organisatieverandering. Ik motiveer je en laat je het échte potentieel van jouw team of organisatie voelen. Daardoor doorbreek jij patronen en krijg je het vertrouwen dat zelfsturing en gedeeld leiderschap ook voor jouw team of organisatie haalbaar en succesvol kunnen zijn.
Hoe dat concreet werkt, ontdek je hier.
Ik leid je op
In mijn interactieve opleidingen en praktische workshops leer je alles over effectief samenwerken, participatieve besluitvorming en zelfsturing. En over het (zelf)leiderschap dat daarbij hoort. Ik geef je de nodige kennis, ervaringen én praktische handvaten om in jouw specifieke context aan de slag te gaan. Je leert tastbare resultaten neer te zetten en op een duurzame manier te groeien naar wendbare, performante en zelfsturende teams of organisaties.
Leer meer over mijn in-company opleidingen en leertrajecten of kijk op de agenda welke publieke opleiding bij jou past.
Ik leer je zelf op weg te gaan
Op de moeilijke stukken loop ik even met je mee
Ik faciliteer en ben je klankbord
Ik ben jouw eerlijke spiegel en betrouwbare sparring partner voor de moeilijkere vraagstukken en uitdagingen die op je pad komen. Ik coach je en deel mijn ervaring en advies. Of ik faciliteer die lastige, belangrijke vergadering of workshop zodat je zeker bent dat de juiste sfeer, samenwerking en resultaten neergezet worden.
Lees meer over mijn facilitatie en coaching.
Wie zijn mijn klanten?
Mijn klanten zijn de meest uiteenlopende organisaties vanuit verschillende sectoren: van dynamische zorginstellingen tot vooruitstrevende technologiebedrijven, van sprankelende startups tot gerespecteerde onderwijsinstellingen, en van bevlogen non-profit organisaties tot de gestructureerde wereld van banken en productiebedrijven.
Wat ze echter allemaal gemeen hebben, is de wil en gedrevenheid om écht te veranderen. De leiders waarmee ik werk, zijn bereid om de nodige introspectie te doen, een rolmodel te worden en van daaruit transformatie uit te nodigen.
De concrete vragen en uitdagingen waarmee klanten bij me aankloppen verschillen, maar het doel is steeds om meer persoonlijke betrokkenheid en gedeeld leiderschap te ontwikkelen, gezonde vormen van participatie en zelfsturing te installeren of een wendbare, effectieve organisatiestructuur te creëren.